Ödet maybe..

Undrar om det verkligen är meningen att vi ska tävla i morgon.
Magkänslan säger JA och ÅK, du behöver bara träna på att det blir
som det blir.
Transport kom hem hel och fin igår..
Jag är superdunderpestochpinaförkyld..
Nagelbandsinflammation på två fingrar..
Så *piiiiip* ont i vänster skinka där alla tumörer suttit...
Barnen sjuka...
Kallt....
Mer snö....
Har inte ridit dressyr sedan i november ordentligt, sedan dess härliga vintervägar..
Har aldrig tränat programmet på C-Day..
På tävlingsstunden rider vi programmet för första ggn!!
Nä jag är inte bitter ;-)
Nä jag är inte ett offer ;-)
Jag är realist och det kommer att gå bra. Jag får in goda signaler från ovan och "det blir som det är meningen att bli, så varför oroa sig för något jag ändå inte kan påverka".
Så alltså.. Jag/C och familjen åker iväg imorgon och kommer att ha mysigt.
Är hjärtat och kärleken med så blir det mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim