Mässa

Hur kommer det sig att tiden går SÅ fort? Inte undra på att jag är trött.
Idag har jag jobbat all Day long på mässa på annan ort.
Riktigt roligt!!
Passade på att shoppa på hemvägen...
Helskodda stentvättade ridbyxor
Baby pelhambett till Mavve
Regntäcke till Marble
Schabrak och täcke till C-Day
Alla hjärtansdag present (till katterna)
Kläder på MQ
5 underbara betongkrukor på fat, i vitt och grått från Sia.
2 härliga rosa körsbärsblomskvistar från Sia.
Mera hårfärg till steg 2
8 st vita tjocka stearinblockljus från Room.
En eh dyr dag!
Helt stallfri idag, sånär som på kvällsskift då. Underbara hästskötare jag har!!! Maken fixade C-Day och Nina och Maud vårdar mina "ponnysar" underbart! "Ponnyn" Mavve gillar Nina och det är jättekul.
Hoppas våren kommer snart och hans nya bett ligger bra i munnen.
Med god planering av morgondagen så hinner jag kanske rida honom innan mörkret faller.

Lill skruttan hemma är sjuk så jag blir hemma resten av veckan. Härligt för nu hinner jag planera och strukturera överlämnandet och planera strategi!

Ha ha idag IGEN.... Har du möjligen grekiskt påbrå... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim