Det du sänder ut...

.....får du tillbaka.
Min livsfilosofi är enkel, se det vackra i det enkla.
"-Mamma vad skulle du göra om det kom en dinosaurie till stan?
-vet inte, inget speciellt svarar jag.
-jag skulle sticka från stan från jorden och bli livrädd!!!!! Fortsätter dottern. Tänk om den kommer hit!!
Jag svarar, jag skulle prata med den och fråga hur den mår och vad den vill.
-men mamma! Tänk om den är dum och elak då!
-ja så kan det vara, men den vill nog kämpa för sitt liv och för att komma hem till sin dinosaurie familj. Klart den blir arg, rädd o säger ifrån när människor försöker fånga och döda den.
Allt dinosaurien vill är ju att komma hem.
- just ja sa min lilla tös, nu är jag inte rädd längre ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim