LB:1 Dressyr NTRK



Maverick var mycket duktig idag!
Han trasslade lite när vi lastade honom hemma. Men efter lite tragglande så fick han på.
Min toppenkille!!



Vi lastade ur på den nedre parkeringen för att få vara ifred.
Det var enormt hett idag! Underbart med strålande sol men något svettigt för både mig och Mavve.
Han vill ju inte heller dricka något när vi är borta :(



Min lillPrins!!



Framridningen på utebanan gick bra. Väntan blev lång, VÄLDIGT lång. De hade totalt räknat fel på tiderna.



Mavve lyssnade mycket bra. Han jobbade fint och jag var rörd av hans närvaro.



Jämn och fin!



Något nervös blev jag. Inte minst av att barn sprang som vettvillingar på läktaren och det spelades..... denna i sista klassen.

 -



Eh nä han spårar inte.... Och Björnarna skiter i skogen...



Mavve min lilla pärla.











Volt vid A (dock för liten enligt domaren)



Volt



Serpentiner
Jag red enligt domaren för mycket ut i hörnen. Förra ggn genade jag. AW har drillat hovarna av mig och C-Day när det gäller serpentiner och jag var jättenöjd med vår insats.



Här har vi den sk. forscherade galoppen... eller inte. Mavve var härlig!



Jag kan inte lyckas jämt men vi kom iallafall på andra plats i LC och poängmässigt vann vi LB men eftersom att den var ihopslagen så kom vi 3:a.



Lastningen hem gcik över förväntan!
Mavve gick på direkt. Love him!!!!



När jag lastade ur honom så gnäggade han och kompisarna högljutt till varann!
Mavve hann inte mer än in i hagen innan han rullade :)



Tack min älsking för en underbar dag!
Jag vet att domaren varken räknade rätt eller dömde korrekt men vad gör det.
Du och jag vet att det vi presterade ihop idag var toppen!
En ryttare utan sin häst är inget.
Jag utan dig Maverick är inget.
ÄLSKAR DIG!!

Tack familjen för ALLT idag!
Jag har varit dryg, divig, oförskämd och glad. Men utan er hade inget av detta klaffat!


Kram ALLA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim