Kvällsträning!


C-Day och jag tränade för Anette Westerberg i strålande kvällssol
Det gick toppenbra!


Min höft spökar dock, och nu har jag skaplig träningsverk!

Galoppen blir bara bättre och bättre :-)
Vi tränade övergångar, ridvägar, öppna och skänkelvikning på diagonalen.
Traven blev luftigare ikväll och om jag bara fokuserar och gör som jag ska så flyter allt på!
Jag är lite för snabb ibland och nu ska jag träna på att   v ä n t a   in honom, och lita på honom, att han bär och balanserar sig själv. 
Imorgon ska han få komma ut på en skrittur i solen medans Mavve får "plågas" på ridbanan med ett dressyrpass... Det ÄR tråkigt säger han. 
Avslutade med kaffe och rabarberpaj med choklad i ;)

Marble fick ont i magen ikväll så Idas träning uteblev. Men vartefter kvällen led så blev hon snuvigare och snuvigare och somnade med feber :(

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim