Min lilla tisdagkväll

Ikväll fortsätter planerna på att starta eget! Nätbutik/Webbutik/E-handel, vi får se vart det slutar!
Fick en lektion avbokad så jag fick faktiskt lite egen tid i stallet. :)
Det resulterade i att maken hade mockat (tusen tack!!!!) när jag kom hem och jag fick lyxa med lilla Marble, Idas underbara ponny!! Jag tränade dressyrprogramet som jag ska tävla C i inom kort.
Efteråt fick Marble "bada" och han blev så himlans blank och fin. Som han njöööööt!
Ovan är jag och Marble Cake. En hyffsad halt.
 
 
Fina lilla pojken, jag är så glad över att just han är den som tar hand om lilla Ida. Bättre häst kan man omöjligt hitta till sitt barn!!!
Jag red Marble i djup form för att avlasta honom och låta ryggen jobba. Han var så himla duktig!
Det är en magisk känsla att rida honom, jag var i behov av en energiboost och det fick jag verkligen ikväll!!
 
C-Day fick "bada", jag smorde in karlederna på honom och myste riktigt ordentligt. Jag älskar verkligen honom och jag känner hur det är besvarat. Hoppas så innerligt att vi kan börja komma iväg och ha lite roligt också på bortaplan ;)
 
 
Imorgon kommer min Hovslagare ut för att sko C-Day. Blir toppen för nu har han varit så himla duktig och jobbat på riktigt fint med en bra bärighet Så efter helgen har han vilat. Så imorgon skos han, förhoppningsvis hinner jag rida ut på honom. Lilla Mavve får bli åtsidosatt igen :( Men han är tack o lov nöjd o glad som en mumsig kexchokla´ ändå! Fredag kommer AW ut igen och det är drillning igen, och faktiskt även Lilla Ida och Marble.
 
Ida taggar för att komma ut och tävla Marble i höst i dressyr :)
L får låna C-Day .... om hon är snäll ;)
 
Jag vet att flera av er önskar en presentation av mina hästar, det kommer!
C-Day är e. D-Day ;) lågoddsare, hi hi.
 
Kram alla!! // Mia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim