Maverick & C-Day

 
Det finns inget mysigare och mjukare än mina hästars underbara mular.
Idag har jag tränat dressyrprogram med både Maverick och C-Day.
Mavve är reserv om det händer något med C-day.
Har mockat 10 boxar typ idag... puh!
 
Varför har jag lagt upp detta videoklipp?
Jo för att Maverick har fått sitt namn just efter Tom Crusies roll Maverick i Top Gun.
En valpig snygging som charmar allt och alla och som älskar fart och vind, och som aldrig någonsin växer upp.
 
Jag kan programet nu och ska jobba med att verkligen våga lita på min egen förmåga.
C-Day kommer att bli hingst, den redan nu stora hästen kommer att bli så maffigt mycket mer att rida ihop.
 
Ikväll ska vi titta på Sommarkrysset det är himla kul :)
 
 
Jag har lyckats på ett skavsår på mina knän efter de nya ridbyxorna från Mountain Horse :(
Nu är det var i ena knäet. Gör så satans ont!!
Sprayade in såret med hästarnas sårrengörning.
 
Idag har vi funderat på min outfit till nästa helg.
Grå kavaj och svarta stövlar.....
Brun kavja och bruna stövlar....
 
 
Här kommer lite h'rliga bilder från senaste tävlingen med Mavrerick.
Det gick så himla bra och jag är så jättenöjd med precis hela dagen!
Men tyvärr uppskattade inte domaren min fina lilla busunge.
 
 
 
Världens vackraste lilla fuxpojke :)
Någon som är så totalt omogen som han finns inte ;)
 
Jag tränade C-day för Anette igår och Ida tränade Marble för henne.
Anette och Ida har redan planerat att åka iväg och tävla framöver.
Det gick sååå bra för henne. Hon är inte mer än 9 år gammal men riden sin ponny på tygeln i fin form i skritt trav och galopp. Det är skönt att hon inte är divig pga det.
När det är dax för L att börja träna för Anette så ska hon få låna Maverick eller C-Day.
 
 
 
 
Tänk om... tänk om... jag önskar att denna låt vore den som jag debuterar C-Day till..
Den är så himlans vacker.
 
Nä hörrni alla goa´, ha en underbar kväll och njut av de bilder och den musik jag laddat upp.
 
Kram!! Mia

Kommentarer
Postat av: Anna

skulle vara kul om du kunde ladda upp en bild på varje ''tävlings'' outfit :)

Svar: Hej Anna! Visst kan jag det :) Kram!
M.

2012-07-01 @ 19:19:23
Postat av: anna

skulle vara kul om du ville ladda upp en bild på varje tävlingsoufit så kan vi kanske hjälpa dig och bestämma :)

Svar: Hej Anna!Tack för din kommentar, visst kan jag ladda upp outfits :)
Kram!
M.

2012-07-01 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim