Hos fotodottern... igen...


Jag tror att kameran har vuxit fast i hennes händer ;) HUR ska hon kunna köra moppe då? Hi hi!
Familjen åkte ikväll iväg till människobyn för att kolla på någon Spitfire, Vittello eller vad det nu var.
Jag tog in hästarna för andra ggn ikväll och sadlade C-Day. Snyggingen fick de bruna Mias RS benlindorna på frambenen. Får han ju ofta visserligen men ikväll var han sådär extra läcker min fina C.
Han var otroligt pigg och glad ute!

Fast innan familjen åkte och innan jag gick ut i stallet så hann hon fram med kameran ;)
Måste ändå erkänna att hon är himlans duktig när JAG blir nöjd med bild på mig!
Det kommer att bli något stort av henne, kom ihåg vem ni hörde det av ;)

Tycker ni att bloggen ser annorlunda ut på något sätt så är min lilla bloggis en av de lyckligt utvalda på Blogg.se att testa den nya layouten. Jag tror att i skrivasnde stund inser jag inte att bilderna jag nu laddat upp är bra mycket större än tidigare bilder. Nä hörrni nu ska jag spana på Tradera, kolla mail och....
kanske ta en eller två godisbitar!

KRAAAAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim