Fredagsmys



How deep is your love?
You come to me on an cold winter day, and its me you need to show...



Musiken ovan får mig att tänka på C-Day. C-day är en maskulin kille, typ Tom Cruise.
C-Day är en toppenkille! Jag har verkligen haft tur som har fått den äran av Anette att träna upp honom.
Just love him!!

Tränade Totte i dressyr ikväll. 4 bågar på meddellinjen, han var så söt. Gör så gott han kan :)
Inte så lätt för en hoppkille att bli dressyrponny, hi hi. Både igår och idag fick han "bada" efteråt.
Ordnade ljummet vatten och svampade av honom, och så han njöööööt!
Han och C-Day kan verkligen njuta av badvatten.

C-Day invigde sitt nya bruna och svarta lackträns på ridbanan. Gick så fint!

Har ätit gott ikväll, gjort tacopaj till L och sen grillade vi kyckling och kött. Lite blandat men det var bellisimo!!
Nu ska jag ta grand finale på den första sommarkvällen, natta mina älsklingar!

Varm kram till er alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim