Efter regn kommer sol... igen!

Bilden på Ida och Marble är från idag när hon också tränade med honom, Nu taggar de rejält till Anette träning om någon vecka :))

Har varit på Hööks idag och köpt skitbra handskar. Invigde dem när jag tränade dressyr med Maverick ikväll.
Mavve fick ha kandar ikväll, satt perfekt! Samlad galopp :)

Igår kväll så skrev vi klart alla papper på C-Day, och byrokratiskt sett så är han numera min.
Jag fick honom i bröllopsdags present ;)
Jag och C tränade för Anette igår!
C-Day busade en del i galoppen, men annars var han toppen! Vi fick till härliga skänkelvikningar längs hela diagonalen. Anette var nöjd med galoppen men jag tyckte den kändes knackig. Men det beror på att han har så enormt stor galopp och trampar över rejält med bakbenen. Bara att gilla läget ;)
Här ovan är ett foto som Anette tog med sin mobil, fast hon fotade mera men som tur är så har hon bara lagt upp detta på sin hemsida :)
Jag tränade faktiskt med ryggplattan på då! Duktiga jag :)) Det gick faktiskt bättre, men att tävla med den... njaaa. Jag kände mig som heffaklupmen på en studsmatta.

Idag, lördag skulle vi ha debuterat jag och C. Men vädrets makter tog överhand och vi blev kvar hemma, jag strök oss. Nu taggar vi Katrineholm istället! LB:2.
Han blir ju så himlans hingstig när det kommer okända hästar.... och med den större än störst gången han har så håller vi tummarna att lilla jag rider som jag ska och icke slarvar!

Ikväll tränade jag Idas fina ponny Marble. Jisses vilken söt och duktig liten ponny det är!

Nu ska jag njuta av den soliga kvällen på altanen. Tittar ut över sommarhagen och njuter av att se hästarna sola sig och äta gräs. Och C-Day, han är min :)
I´m So happy!!!!!

Kram alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim