Myspys i stallet igår kväll

Jag säger till mina elever... KOM IHÅG ATT ANDAS! Ha ha , här ser man ;)
Nej då, skojade bara. Jag är mitt i smackning men bilden ser rolig ut och jag bjuder på det!
Fina C-Day var mycket duktig, det är härligt att hitta hans enorma trav barbacka.
Magmusklerna fick sig en match kan jag lova!
Nu är det barbacka som gäller några dagar. Sadel är på omstoppning.
Den borde vara klar idag, eller imorgon.
Inväntar träningstid, ska testa omvärlden för skojs skull :)
Jag har ju visserligen en toppen tränare (Anette Westerberg).
 
 
 
Nu har jag bestämt mig för att rensa i stallet!
Inte bland hästar, men bland saker. Jag har just beställt 6 par nya benlindor från Mias RS och ALLA andra jag inte använder kommer jag att sälja. Jag måste, annanrs får vi bygga ut stallet snart. Nog för att min man är världens snällaste men även han har säkerligen sina gränser ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim