Äntligen sol!!

 
 
 
 
Första natten som vi fick sova lite längre i ett sträck. Nu hela 5 timmar!!! Yeaah :) Fast det är åandra sidan ett angenämnt "besvär" att vara vaken en stund med Pyret.
Nu har vi rensat kantareller. Har plockat 30 liter, puh!
Ungarna badar i poolen, som har riktigt bra vatten nu!! Bra jobbat B.
Idag ska kandaret på och jag ska fortsätta traggla mina förbättringspunkter som AW triggar.
Ska inte säga vad det är, men jag ska visa skillnaden senare ;)
Idag kommer det hem lite hösilage som ska upp på logen och öppnas för att löstorkas till hö. Inte kul att vara allergisk mot gräs då som jag är så B är så B fixar och trixar.
Dax att hämta ännu en pall med spån och även havre till C och krafft till Mavve.
Ska upp och testa Mavve igen ikväll, först träna C, sen busen.
Sadeln ska lämnas in vilken dag som helst och Mavve ska till rehabkliniken och träningar ska planeras in med C på borta plan.
Det blir en tur till lite olika ridhus.

Carpe Diem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim