Slapp lördag



Jag har unnat mig själv en slapp lördag efter 2 dagars kurs.
Har släppt ut hästar och sen somnat om, slappat, bakat och försökt hitta fokus för att skapa en plan för ridningen i eftermiddag.
Mavve tror jag blir en lång härlig galopptur med, för att få utlopp för min egen energi och rastlöshet. Det ger mig en sådan frihetskänsla och alla ev små gruskorn till problem bara försvinner med vindens hastighet.
Det är så himla underbart! Det blir bara de som har en given plats kvar i mitt hjärta som kan hålla sig kvar vid den hastigheten. Jag njuter av varje kraftfrullt språng han tar. Där kan jag prata hästkraft :)
C-Day och fortsätter att sakta men säkert bygga upp hans fina muskler. Så vi ska skritta ut och bara njuta av livet. Troligen följer B med och promenerar med Marble. Eller så hinner jag ta ett pass på Marble med.
Nu ska jag ladda kaffe bryggaren med vatten och låta kvarnen göra jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim