Semlor med eller utan mur





Idag lider jag av ide´torka på vad jag ska skriva.
Jag reflekterar över ordspråket ovan. Tänker hur små ord kan påverka ens hela dag.
Idag fick jag positiv feedback från en kollega ang  mitt hår.
Jag har kännt mig allmänt rufsig i håret med touch av Ronja Rövardotter, och så får jag höra detta.
Det gjorde mig väldigt glad.
Jag reflekterar även över de som finns i min omgivning och som verkligen bryr sig. Med att bry sig menar jag den som tar sig över min mur, igenom min bubbla och verkligen bryr sig.
Även en reflektion över semlor.
SEMLOR, med varm mjölk, eller utan?
Jag föredrar utan. Men gärna semlor :)
Semlor är gott!
Har dock aldrig ätit någon annan form av semla än den traditionella semlan.
Tråkig? Ja kanske, eller så har det helt enkelt inte blivit av.
I ärlighetens namn så var det länge sedan jag åt en semla.

Hästarna vilar idag, pga kylan. Jag vill inte riskera kolik.
Imorgon åker jag och en av mina kollegor till Stockholm på nätverksträff.
Ska bli superroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim