Kommenterardax!



Sitter vid köksbordet och går igenom alla fina kommentarer jag fått från er läsare!!
Trodde faktiskt inte att SÅ många ute i cybern läser det jag krafsar ner.. TACK!
Ni får gärna skriva och önska om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om.
Nu läser jag några av era bloggar som ni önskat, ska länka några av dem längre ned.
Fina bloggar :)

melvinshome.blogg.se
mittponnybus.blogspot.com
http://eus.blogg.se/
http://feliciajoy.devote.se/

Under 1 timma har hela 22 stycken läst min blogg!
Oj oj oj vad lite ni måste ha att göra ;)
Förövrigt är jag trött ikväll. Måste bero på att jag var så glad imorse att tillochmed en kollega uppmärksammade det så fort jag klev över tröskeln på kontoret :D

Det var allt i detta hästfria inlägg. Nu ska jag ta en kopp te och fnula ut vad hästinlägget ska handla om.
Några idee´r?


Kommentarer
Postat av: Eva

du skulle kunna ladda upp varje dag du ridigt ett: Dagens Ridpass: ...... , skulle vara roligt att få veta lite mer om din ridning och dina hästar.

skulle inte du bli fodervärd åt en häst? har han kommit hem till er ännu?



mvh,

Eva

2012-01-11 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim