Kära dagbok

Min dag har varit småjobbig. Det är en del kommentarer som tar i hjärtat. Jag vet att jag inte ska bry mig, och egentligen gör jag ju inte det. Men summan av allt omkring mig just nu gör att vissa saker blir svårare att hantera. Lite som att tala är silver och tiga är guld.
Jag gillar ju ordspråk och romantisk som jag är så lägger jag upp några. Jag är mycket förtjust i katterna.
Älskar små lappar, små saker som någon kommer ihåg att jag tycker om eller höjdaren... något totalt oväntat!!
Helt enkelt en vän som finns där när jag förtjänar det som minst men behöver det som mest.

 



Jag tänker på vad som stjäl energi och vad som ger energi.
Det är viktigt att ha balans och att inte ständigt ge.
Idag var jag i behov av just det, energi.
När jag kom hem så var det ännu en underbar doft av nybakat bröd.
Min underbara tonåring har återigen överträffat sig själv!
Har ätit mycket värktabletter och på med ryggplattan och ut med C-Day en sväng.
Det gav mig energi! Pussades med Mavve en stund, det gav mig energi.
Såklart även alla andra som har en stor plats i mitt hjärta.
Kanske därför som hjärtat värker... För att det är många nu som har plats, lite växtvärk!

Just nu har I och jag tjejkväll medans B och L är iväg. L dansar feminine wibe.
Vi myser med att tända brasan i matsalen, elda i vedspisen i köket och tända en himlans massa värmeljus.
Såklart lyxar vi med chokladpudding och chips, sourcreme and union :P
Älska mig för den jag är inte för hur jag ser ut eller vad jag presterar.

Nähäpp nu ska jag sätta på en kastrull med tevatten på vedspisen och jobba lite.

Har en spännande sak att visa snart, nåt jag INTE testat ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim