För jag har Himlen runt hörnet

Kvällen avslutas med en rykande varm dusch. Nöjd efter dagens stall episoder.
Blir bra det här.
Specialsulor på av världens bästa Hovslagare!
Nya täcken hämtade jag idag.
Hann tyvärr inte rida Maverick alls.
Promenad med C-D.
B har gjort iordning torkrum och skruvat täckeshängare.
Nu sitter jag och jobbar igen några timmar. Just love excel!!
B planerar stallombyggnad och ridhus.
Just love My life right now ;))
... Mjaa förutom att vi sett sista delen på Starke Man då.

En fråga... Vad vill ni läsa om?


Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill läsa om tävlingar du åker på , dagens ridpass och allt möjligt, kanske lite bakning eller matlagning om du är bra på det förstås? :)

2012-01-19 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim