Egoboost

http://www.tophorse.se/brsetschabrakbenlindor-p-504.html



Trotsade den hemska smärtan i min rygg och red ett mjukt pass med C-Day.
Jag verkligen älskar den hästen! Han ger mig en sån egoboost!
Längtar tills vi kan rida i ut i dagsljus (lördag och söndag), det är han värd!

Jag tror att han passar galet bra i denna färg!
Har ett hoppschabrak men saknar ett dressyr och såklart matchande benlindor till.
C-Day var mycket duktig!
Igår var han lite stel och säkert jag också.
Idag jobbade vi med 15 meters volter, rakrikta osv. Trav/skritt/trav/skritt osv.
Faktiskt fungerade 10 m med samma övning bra med, men det fick bli så lite för att han ska inte överanstränga sig. Testade en galoppfattning också, gick jättebra det med.
Dock är han ej fullt igång ännu så det är prio på LÅG FORM.
Det gör att han kommer att få så fina muskler, en sån härlig nacken som Mavve har :)

Snälla B har mockat och fixat all mat åt hästarna. Tack !!!!!
Nu är det bara 50 kg krafftfoder som ligger i lillbilen och ska bäras in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim