Det börjar på S

Sean Banan i melodifestivalen??
HUR är detta möjligt!!!

Har just duschat efter några timmar i stallet.
Longerat C-Day, gick jättebra!
Han såg lovande ut idag!
Så skönt att Ture var ut igår.

Ridit Mavve och Marble.
Mavve fick galopp träna lite. Kolen glödde frenetiskt idag ;)
Marble fick ett mjukt dressyrpass barbacka.
Snett igenom och avslut med 10 m volt sen galoppfattning.
Samlad galopp raksidan och avbrott med 15 m volt, sen trav.
Detta varvas med 8 volter.
Han var lite busigt pigg!
Blev rejält biten i fingret av en av hästarna, tusan vad ont det gör!!
Efter duschen överraskas jag med en nybakad laddning chocolate cupcakes med mint topping.
Toppen och ha världens bästa tonåring!!! Hon är duktig på ALLT :-)
Nu lite WF i soffan, sen nattis


Kommentarer
Postat av: Benitha

Säg att det var JumJum som bet dig i fingret... visst???

Det räcker m att T har bitit både mig och Benny i fingret nämligen :-(

2012-01-20 @ 08:42:07
Postat av: Tessan

Varför har inte jag någon dotter som överraskar med en massa gott för?

Kan du inte låna ut en till mig?



Kram

2012-01-20 @ 16:34:11
Postat av: Svar:

Benitha: Vi kan säga att det var Jumjum som lyckades bita preeeeciiis när nageln börjar ;)



Tessan: Nja jag vill nog vara ego här och ha dem all by my own ;)

2012-01-20 @ 18:36:16
URL: http://hippolog.blogg.se/
Postat av: Lina

haha klart jag kan baka mera cupcakes igen och om tessan ska komma över kan jag baka lite till :)

2012-01-20 @ 20:52:02
URL: http://melvinshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim