-4 grader, säkert mer

Släppte ut min lilla ögonsten Minus imorse och det var SÅ kallt! Säkert -24 grader tänkte jag. Kollar termometern på mobilen och ..... -4 grader :-/

Längtar ut till mina älsklingar i stallet.
Hade en härlig kväll med C-Day igår och vi pratade igenom livets allvarligheter. Och jag är fullkomligt KÄR i honom. Han är så smart och besitter så mycket så vi gluttar på locket till Pandoras box ihop.
Sen pussade jag om nästa kärlek... Min förvuxna bäbis Mavve. Han är så skön!
Vilken lirare, han blir nog aldrig vuxen.

Dessa 3 killar har en stor plats i mitt hjärta. De ger mig trygghet och tänder det lilla ljuset som ger mig vägledning ut igen.


Kommentarer
Postat av: Lina

jada, förvuxen bäbis är han verkligen!! :)

kanske störst i hagen, men minst i hjärnan :) <3

2012-01-30 @ 16:09:50
URL: http://melvinshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim