Mera snö



Har dragits med en lätt hjärnskakning under veckan så ridningen har fått ligga lågt.
Idag var jag ute i skogen med C-Day.
Gick finfint!
Vi klättrade i skogen och avslutade med att skritta på tygeln, skänkelvikning och halter på grusvägen hemåt.
För vänster skänkel är han galet fin. Lite stelare i höger men gör absolut så gott han kan.
Snart kommer Equitrp ut till honom och Mavve. Blir jättebra!
Marble trampade av sig båda bakskorna idag... SUCK!! Han hade snösulor och fullbroddat. Nu snöstyltor istället. 
Igår var jag ute med Mavve och han var mer vild än tam.
Han reste sig och var på väg att braka in i bilen...
Det gick älg över vår mark och det fick han panik över!
Mavve fick en ny grimma och ett nytt chokladbrunt stalltäcke igår.
Så jättefin blev han i det.
När jag kom in från stallet så lagade B mat, potatisgratäng och grillad rostbiff, pepparbiff och lövbiff.
Nu har jag inte tid mer för nu ska jag laga lasagne.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim