Vårens tävlingar

17/5 Fälttävlan
16/6 Dressyr LB:2 och LB:1
7/7   Dressyr
18/8 Dressyr LB:1 och LA:1
9/9   Dressyr
15/9 Dressyr
29/9 Dressyr
7/10 Dressyr

Helgen har gått alltför snabbt, känner att tiden rinner ifrån mig. Jag längtar till jobbet imorgon men ändå inte.
Jag vet vad som kommer att komma, och det är inte så roligt.
Känner mig tom och levande på samma gång. Märkligt.
Idag tävlade L så jag red inte. Jag var helt slut när jag kom hem.
Felfritt i LD och ett stopp i LC. De var duktiga!
Reagerade på när lagen hoppade, det var en sådan mysig stämning. Det ropades och applåderades :)
Här ovan kommer vårens och försommarens kalender.
Med lite tur så hinner C ut på lätta¨klasser!
När han fick laser och kilar mellan hov och sko så gjorde susen med hans ben!!
I det fallet har jag verkligen haft änglarna på min sida ;)
Igår var vi hos Anette och fikade. Vi kommer att starta samma dag i juni, blir roligt!
Hämtade hem 2 sadlar till Marble varav den ena passade galant!
Så nu är jag några tusen fattigare till ;)

Nä nu ska jag fortsätta att jobba.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim