Torsdag




Med blandade känslor är det torsdag.
Har hittat en klänning jag tycker om. Vad tycker ni?  Passar den mig?
Inte ofta det händer. Får se om jag har en söt dotter som läser detta och hänger på direkt...
www.nelly.com

Imorgon kommer hovslagaren och ska mixtra följande:
Mavve får på sin tappsko, eller snarare avslitna sko
C-Day ska få kilar mellan hov och sko för att avlasta hans knä. Och så ska han få laser behandling på sitt knä.
Marble hinner vi nog bara slå på några extra sömmar.
Nästa vecka kommer han igen och skor Marble helt och sätter laser på nytt på C-Day.
Idag anmälde jag mig och Mavve till Fälttävlan. Testade dressyrprogramet med B och L på banan och det var milt sagt en katastrof!!! Jag gjorde slut för 99:e ggn!
BLIR SÅ LESS PÅ HONOM!!! Mavve alltså. ALLT är en lek. Han är en gigantisk fölunge!
Fullständigt genomgo, men studsar och busar och far hit och dit.
Ida och hennes kompis Wilma var med i stallet och ryktade hästarna efteråt.
Wilma ska sova över här imorgon. Ida är lyrisk!
Lite om idag, veckan, just nu.
Det är för mycket just nu. Men jag stortrivs.
Det är bara lite okontrollerat. Jag tycker om struktur. Jag är inte van att prioritera mig själv, vilket jag faktiskt jobbar på. Men jag avskyr ego känslan!!! Jag trivs med att andra mår bra, för mig är dte viktigare än mitt eget välbefinnande. Appropå må bra... Dax att pussa om hästarna!!

Sov gott!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim