Sista april!

Imorgon är våren äntligen här!
Har letat efter en bra bild att lägga upp som ska motsvara min dag. Men jag har inte lyckats.
C-Day har vaccinerats och fick vila.
Jag och Lina tog med oss honom och Mavve ut och betade gräs. Lovina lånade Marble tidigare idag.
Sen har jag och ungarna målat medans B har snickrat på stallet.
Försökte mig på att klättra på stege för att måla nocken på stallet, men tusan vad högt!!! Nä jag var nästan på väg att svimma av yrsel. Tur var väl det att jag klarade mig undan, för ingen hemma har ju gått HLR.
Nåväl. Vi målade utedasset istället.
Stallväggen har kommit en liten it på vägen, men imorgon blir det lite till och så ska vi hinna med att deklarera också. VARFÖR allt i sista stund!!!!

Dagen var bra, mycket bra rent av! Men lite jobbigt också. Eller ganska mycket jobbigt rent av. En mix av allt!
Handlade hem 100 kg hästfoder i lilla bilen, den gick stadigt på hemvägen!

Jag letar säkerhetsväst till fälttävlan, men hittade inget. Jag ser ju verkligen ut som Bridget Jones i en!

NU ska jag elda lite i braskaminen i matsalen och vedspisen i köket.

Kram på er alla!! 

Ps... Ni är många nu.... ca 85 på en dag!! Men ni har klar förbättringspotential på att kommentera ;)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim