Min lördag!



Idag släppte jag ut hästarna under fågelkvitter, fyllde på vattentunnan och placerade ut hö.
Underbart väder ute!!
Fotade Jumjum i hagen, den lilla plutten ;)
Vid 10 tiden var jag ute i stallet igen. Jag har städat och fixat så nu ser det riktigt propert ut!

Det har varit en jobbig vecka.
Stressigt och mycket annat. Saker jag önskat att jag gjort istället för att inte alls agera.
Men det är lätt att vara efterklok.
Hursomhelst, på eftermiddagen tränade C och jag dressyr, ÅH jag är alldeles försölskad i honom!!
Lina red Marble och sen red jag Busen barbacka och tränade lite sits och övergångar mellan trav och galopp.
Hi hi han var sååå gulligt busig!!
Här är 2 bilder från dagens träning med C.
Nu ska jag ut och natta hästar och kolla vart Ida och Wilma tagit vägen.

Kram & Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim