Kvällsbak

Efter en härlig dag så ska vi baka lite foccacia. Dagen började med en fika korg ut i skogen på promenad.
6 kg svamp fick följa med hem :)
Sen stallet och fixa.
Maken snickrade och jag red båda hästarna.
Nu ska faktiskt lite oljeradiatorer installeras :) medans L fotar I som halloweenhäxa, kolla gärna hennes fina blogg: Linuu.blogg.se
Ska försöka hinna fixa naglar också, efter att L fått sitt vackra hår slingat!
Hua jag har ALDRIG slingat hår tidigare!!!! Det vet hon nog inte... Än ;)
Imorgon far jag och Minus till veterinären. Ögat är blodigt, långt ifrån bra. Den sista vet vi träffade var sådär. Fan vad jag ångrar att jag inte följde magkänslan då och sa till henne.
Men men.
Hagen är röjd också så nu är det el på undertråden, he he! Försök nu Houidini!!
Igår byttes det vatten i akvariet och små fina neontetror och blå dvärg guramin flyttade in :)
Nä over and out for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim