Hold on wait up



Min dag var fylld med jobb :)
Fast jag stortrivs, känns som att jag hittat hem. Känslan av att vara behövd har jag saknat!
När jag och min kollega K kom till anläggningen så belv vi serverade jättegoda bullar, och vi blev varmt mottagna. Det kändes härligt!
Trots alla besvär där och alla bekymmer så är det så mysig stämning, jag verkligen trivs.
Med lite sorg i hjärtat vet jag att detta bara är tillfälligt.
Easy come easy goes..

Väl hemma så möttes jag av lilla Minus som jag såg hade MASK!!!
Fy F*N vad äckligt!!!!!!
Jag stoppade i honom avmaskningstablett omgående rätt ned i svaljet och sen gick jag ut i stallet.
Med NOLL känsla för att överhuvudtaget sitta på en hästrygg ikväll så mockade jag och fixade klart allt.
Höpåsarna var redan packade, lite guldkorn i vardagen ;)
Sen ut och tömde kattlådorna på all sand, L fick skura dem i badkaret med klorin.
Dammsugning, skåptvättning, ja ALLT skurades. Jag vet inte om jag behövde få utlopp för allt innestående i mitt huvud. Kändes bra iallafall.
B var med Ida på musikskolan, sen hos Danne och vände, på apoteket och köpte mera avmaskningsmedel.
Nu är Melvin också avmaskad!
Nu har vi just slappat med lite gott.
Ska ut och natta hästarna om en stund.
Denna dag har verkligen gått fort!
Och imorgon är en ny dag, ser fram emot den. Även om jag är väldigt trött just nu.

Mailfrågesvar: Hur länge har jag ridit och vart gick jag på hästutb?
SVAR: Jag har ridit länge, sedan kanske 7 års ålder. Jag har studerat på Strömsholm.

Hur högt har jag hoppat?
SVAR: 145 cm, bana 130 cm

Svåraste klassen jag tävlat?
SVAR: LA dressyr, ponnykür. LA hoppning.

Nedan får ni njuta av en av tidernas bästa låtar!

Kram alla där ute!!



Nedan är en underbar låt som betyder mycket för mig.
Den är nu nedladdad och ska få agera stöd för mig och C när vi tränar dressyr.
Kanske även Mavve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim