Lördag

Vaknade av att Ida väckte mig med att frukosten är klar, hästarna var redan ute och jag sov till 08.30! Skönt :)

B åker med transporten och hämtar hem mer isolering och sånt till stallet.

Har träningsverk efter AW träning igår!

Svar på mailfråga till "Elvan":
C-Day har ett vanligt 3 delat tränsbett med ringar

Marble har ett 3 delat tränsbett fullcheek

Maverick har ALLA bett! (typ)
Kandar, tvådel, tredel, raka,
Gags mm mm
Dressyr: tredelat med fasta ringar
Hoppning: ibland tredelat men är han för temperamentsfull och vild så blir det pessoa 3 del med delta som funkar bäst. Har rem under.
Har också ett fullcheek till Mavve men han tycker pareratängerna är liiite grooosy.

Nu ska jag klä på mig och ut i stallet!

Kram alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim