Lillfredag!

C fick ridas ett mjukgörande pass utan stöd med foten såklart från min sida.
Hovis var här och skodde Marble och han fick vila. Egentligen hade jag en lektion med honom ikväll men det får bli imorgon istället.... eftersom att jag totalt missat att komma ihåg min hovistid!
Skrittade avslutningsvis ut med C och B följde med på en sväng med Mavve i släptåg.

Till Mavves frustration har det flyttat in 4 st vackra svalor i stallet!

Imorgon blir det en slappar dag, C får vila eftersom att AW kommer på fredag.
Mavve ska ridas men jag vet inte önnu hur mycket min fot klarar av. Kanske blir det en barbacka sväng i skogen.

Jag planerar vidare på egen firma. Jag har ju faktiskt vissa inkomster och tyvärr en hel del kostnader.
Men det blivande företaget skulle gynnas av ett ridhus!
Men först ska stallet bli klart :)

Stora bilen besiktades idag utan problem. SKÖÖÖÖNT

Just nu vet jag exakt vart jag vill men inte hur jag ska komma dit och framförallt HUR ska detta kommuniceras ut?

Att ha vision handlar om att se saker i nytt ljus och göra verklighet av sina ideér


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim