Inspirationskick



Lewis & Wood
http://www.tapetorama.se/display.php?item=52112&category=Wallpaper
ÄNTLIGEN har jag hittat tapeten med stort T!!!
Denna underbara ska få pryda fondväggen i sovrummet, kommer att passa bra med sekelskiftsdörren som agerar sänggavel.

  Är någon shoppingsugen? Mmmmmm ;)



Imorgon är det programridning som gäller!
Nu har jag pluggat program i 2 timmar och nu sitter det!
Ska bli mysigt att åka iväg.



NU kommer inspiration till min nya sadelkammare.
Snyggt, enkelt och funktionellt är ledorden!

   

Klicka gärna på bilderna så ser ni dem i stort format!

  Passar Busen Maverick till vintern.. ca 3000 kr



Perfekt till fikarummet i stallet!


Det här schabraket ligger prydligt i skåpet hemma.
Vet inte vad jag ska ha till.
Har ju bruna benskydd och överlag brun outfit.
Men den kanske passar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim